Benim telefonum iPhone 7 plustu sorunu yoktu memnundum eşim iPhone 12 pro hediye almış ama ikinci el garantisi yok dünde yazmıştım arkası kırıldı bu şekilde satsam mı diyorum tamamen gözümden çıktı ve ben bu kadar pahalı telefon kullanmak istemiyorum sürekli başına bir şey geliyor ve yaptırması da o kadar pahalı ki arkasını yaptırmaya 6 bin istediler yine başına bir şeye gelecek diye diken üstünde durmak istemiyorum sizce satsam mı zaten dünden beri çok üzgünüm arkası kırıldığı için 🥺🥲