Bebis1_ 7 aylik bebekten cok sey bekliyorsunuz sorun cocugunuzda degil sizde malesef lutfen kendinizi bi rahat birakin sakin olun. Oncelikle bebeginiz normal davraniyor henuz 1 yasa kadar temel besin mama/anne sutu. Kase kse corba/ek gida yemesini beklemeyin sinirlenmeyin iki uc kasik alsin tamam zorlamayin kilosu geride degilse panik yapmayin. Ev isi yaparken cocugunuza tv acmak yerine konusa konusa sarkilar soyleyerek evi supurun, tozunuzu alin silin. Bebeginiz yaninizda olsun veya onun da eline oyalanacagi kap kacak kasik verin onlarla cok guzel ilgilenir merak etmeyin siz de rahat rahat is yaparsiniz. Sinirinizin sebebi cocugunuzun davranisi degil once sebebini bulun, belki yalnizliktan belki esinizden yeterli yardimi alamamaktan belki de baska bir sebep. Ama ne olursa olsun inanin kizmanizin sebebi henuz dunyayi algilamaya calistigi icin o sekilde huzursuz olan cocugunuz degil. Yapmaniz gereken en onemli sey ekrani kapatip bol bol cocugunuzla etkilesime girmek. Birakin eviniz 4/4luk olmasin ama bebekle saglikli iletisim kurup 4/4luk evlat yetistirmek asil gorevimiz. Eminim cok iyi bir annesiniz ancak kendinize cok yukleniyorsunuz guzel giydirip cocugunuzla hergun yagmur/camur demeden 1 saatlik yuruyusler yapin ikinize de iyi gelicektir. Evde oyalamak icin de tv yerine internetten montessori etkinliklerini arastirip ayina ve evdeki esyalariniza gore cocugunuza etkinlikler yaptirin hem cok eglenecek hem de bir cok becerisi gelisicektir. Guzel sakin ve saglikli yillar dilerim🌸