İlk defa doğum günü partisi hazırlıcam. 1 yaş. Pek bilmem uyduramam öyle. Organizasyonla konuştum 2.500 TL dedi içinde gerçek pasta bile yok. Organizasyonsuz yapmaya karar verdim. Ne alayım ne yapayım. Bi resimli pasta alayım. Hediye olsun diyorum. Resimli çerçeve ya da magnet gibi bişey. Evde olacak. Mutlaka al dediğiniz ne var, masa düzeni, ikramlıklar, hediyelik, süsleme vs. Daha önce yapanlar anlatabilir mi lütfen