Ayssss1 Ecayb ben yemekle alakasi oldugunu dusunmuyorum o donem cok yiprandim herseyi kisitladim alerji testi vs yapildi hersey normaldi ama bebegim ilk 3-4 ay aksam 7 de baslayip gece 3-4 de biten gaz sancilari oluyordu resmen su icsem gaz yapiyordu
Anneyimbennnnn23 Ecayb Ben dikkat etsemde etmesemde gaz olayına engel olamıyordum o yüzden herşeyi yerdim