Blackmom görümcemin 12. gün hala göbek bağı düşmedi artık banyo yaptırmak istiyor hiç yıkamadılar bir sakıncası olur mu ?
Gulbiye Blackmom ilk kızımın göbek bağı düşene kadar beklemiştit sadece saçını yıkayıp vicudunu silmiştik ikinci kızımda yurtdışındayım ve hemen doğumdan ertesi gün yıkadık hastanede hiç bir sıkıntı yaşamadık zaten gerekli kurulama temizliği yapınca bişey olmaz
tugbac Blackmom valla ben bebeğimde tüm baskılara rağmen beklemiştim, doktor düşene kadar yıkama diyince bir şey olsaydı kendimi suçlardım. Ama ben,kardeşlerim, kuzenlerim doğar doğmaz anneannemin elinden geçmişiz ilk gün.
guno Böyle yapanları duydum ama ben düşmesini beklemiştim. Genelde iyice kuruladıktan sonra sorun olmaz diyorlar ama bence risk. Küvete koyup göbeğine su değdirmeden yavaş yavaş da yıkayabilir süngerle su sıkarak.
Storymoon Blackmom göbek bağı düşmeden yıkama bence bezle silebilirsin göbeğe su değince iyi kurulanmazsa iltihap oluyor cnm
Pateteslimanti Benim oğlumun göbeğinde çok geç düştü ben yıkamadım yıkama dediği için doktor. Eğer su değdirmeyen yıkarım diyorsan yıka dedi ben cesaret edemedim
Minigim38 Blackmom doktor göbeği düşmeden yıkamayın dedi bizde yıkamadık riske girmedik. İçiniz rahat etmiyorsa ıslak mendili yıkayıp silebilirsiniz
saripitircik Hastaneden eve gelir gelmez yıkadım ki doktorumuz da aynısını söylemişti evde yıkamaya başlayabilirsiniz diye sadece bi sprey vermişti bakım için onu da kullanmadım çok şükür bişe de olmadı tam bir haftalıkken düştü göbek bağımız
Minnacksevdack Blackmom ben eve geldiğinde bile yaptırdım. Ama ıslak kaldığı dışı koptuğunda içinde bir parça kaldı. Onu da yaktılar birkaç hafta. Yıkadıktan sonra kurulamaya dikkat edin
Nilosunannesi_ Blackmom hastaneden eve gelir gelmez yıkamıştık kızımı dr eve gittiğim gibi yıka demişti banyodan sonra iyice kuruluyordum göbek bağını tam 1 hafta sonra yıkarken düşmüştü göbek bağı
Zeynolu Blackmom maalesef benim kızım bu sebeple göbek deliği enfeksiyonu geçirdi. Annemlere yıkamayalım dediğim halde dinlemediler. Göbek bağına sarılan bandaj da ıslak kalınca birkaç gün sonra Sarı bi akıntı başladı. Göbek bağı dibinden düşmedi, biraz geriden düştü. Neler çektim şimdiki aklım olsa hayatta yıkatmazdım. Alkollü temizlikle zar zor düzelttik ama çok şükür daha büyük bişeye sebep olmadı. Eğer çok rahatsızsa saçlarını yıkayın vücudunu silin. Benden tavsiye sakın yıkamayın. Eğer yıkamaya karar verirse de kesinlikle göbek bağı ve çevresini çooook iyi kurulayın.
Gulumser6 Blackmom benim bebeğimin de geç düştü banyo yaptırmadim enfeksiyon kapar diye. Bence sizde yaptırmayın enfeksiyon olursa daha kötü. Ama köpük banyosu yaptırabilirsiniz. Köpüklü su hazırlayıp göbeginin üzerine de bir gazlı bez gibi bir şey örtün su gelmesin. Silin her tarafını köpüklü su ile ben öyle yaptırmıştım.
Aysgllylcn Blackmom eczanelerde bebekler için su geçirmez bantlar var ondan alıp yıkayabilirler 12 gün çok fazla ben eve getirdiğim gibi yıkadım
Arsima19 Blackmom biz de hiç yıkamadık ne zaman düştü o zaman yıkadık 12 günü geçmişti bence yıkamayın
Umtays Doğduğunun yarınsı günü eve geldik 40 ı çıkana kadar her gün yıkadık doktor yıkayın dedi bize. Ama güzelce kuruladık hep çocuğu hiç ıslak bırakmadık 1 haftada düştü göbek bağı bi sıkıntı olmadı. Temizlik kitleri var göbek bağı için onlardan kullanabilirsiniz