Merhabalar,
Kızım 4 yaşında, 15 gündür geceleri çişini tutmaya çalışıyor. Yani şöyle çişi geliyor, çişi gelince uykusında bağırıyor. Ben çişi geldiğini anlayıp tuvalete götürüyordum. Ama son 1-15 gündür çişim yok diye bağırıyor ve tuvalete oturmayı reddediyor. Ama kendini o kadar zorluyor ki hareketlerinden artık iyice sıkıştığını anlamıyorum. Sonunda altına yapıyır. Altına biraz yapınca da hadi oturalım klozete diyorum, hala yok çişim diye bağırıyor. Klozette çiş yaparken bile yok diye öfkeleniyor. Böyle bir durum başına gelen var mı? Çişi olduğu ve sıkıştığı halde tutmaya çalışan? Neden oldu ne yapmam lazım bilemiyorum gerçekten.