Merhaba hanımlar .
Kızım 33 aylık. Çocuğumu tanıyamıyorum resmen . Olur olmaz istekler . İstedikleri olmayınca çılgınca ağlamalar . Vallahi öyle beter ağlıyor ki istediği olmayınca duyanlar çocuğa evde bir şey yapıyoruz zanneder .. artık sinir sistemim çökmüş durumda. Yenidoğan dönemi 1 yaş 2 yaş bunlar hiçbirşeymiş ya. Gerçekten bu günler de geçecek mi .? Bazen kendimi tutamıyorum bağırmak zorunda kalıyorum sonra pişman oluyorum . Çok değişik bir döngü içindeyiz . Sizler ne durumdasınız ? Bu aydaki çocuklar hep böyle mi ?