Pinar02 yok canım bebeğe verilen üç kuruş paranın da dönüşünü ummuyorlardir ,hediye yerine para daha makbule geçiyor artık ,ya da hediye alsa bile biraz para da koyuyor insanlar , dönüşüne beklenti olduğunu sanmam çeyrek değil ki bu 😀gerçi ben takılan takininda geri beklemesini zerre mantıklı bulmuyorum ama neyse