Lonely Thesra katılıyorum bende de çıkmıştı bu şekilde yaptım ve eskisi gibi düzeldi saçlarım. @Bisaniyebakarmisin
Lonely Thesra çok şükür geçti. Doktora da gitmiştim stresten dolayı olmuş dedi. İlaç verdi ama hiç fayda etmedi
Sezgin Bisaniyebakarmisin nisan sonu gibi oldu. O zamanlar 9 aylık hamileydim ve doğum zamanı yanımızda kimsemiz yoktu o yüzden stresten oldı. Ben kafana bir şey takma dedikçe taktı ve tedavilerini aksattı ağustos sonunda tamamen düzelmişti.saçkıran olduğu yer belli bile değil. Sağolun size de geçmiş olsunallah beterinden korusun bu durum geçici lütfen üzülmeyin
Bisaniyebakarmisin Dicleinci geçmiş olsun :( sizin ilaçlar yanetki yaptı sanırım. Zor gerçekten . Ben cizdiemwye korkuyorum . Herkez cizdir demiş. Folikullere zarar verir diye korkuyorum.
Thesra Lonely Geçtiyse problem kalmamıştır💜 Stres her daim bize zarar veriyor evet rabbim sağlık sıhhat huzur mutluluk versin inşallah🤲🏼
1453 Canım benim de olmuştu stresten okurken doktor 15de bir o açılan yere inge yaptı ayrıca krem verdi bi kaç ayda geçti iğne vuruldukca zaten tüylenme başladı açılan yerde allah şifalar versin