Bugün bir pislik adam yavru bir köpege tecavuz ediyor ve tutuklanıyor video var kendisi de itiraf ediyor ve sadece 5 bin TL para cezası alıyor ve hapse girmeyecek bir hayvan sahibi olarak evde deliye dönüyorum bu nasıl adaletsiz bir dünya daha neler göreceğim artık nefret ediyorum bu ülkenin olmayan adaletinden !!! Ne istiyorlar bu dilsiz yavrulardan aklım almıyor cok üzgünüm çok çok 😞