Yasmn_17 Kızlar doğum yapalı 2 ay 17 gün oldu, 3 gün önce az miktar peçeteye kan geldi ama kanamanın devamı gelmedi ara ara karın ağrım da oluyor adetim yakın mı acaba adet mi olacağım bilenler yazabilir mi teşekkür ederim