TwinsmomDA Hanımlar Merhaba. İlk doğumu erken olupta ikinci doğumu zamanında olan var mı? Özellikle 30 hafta altı tecrübelerini duymak istiyorum. Bilen bilir ikizler 26. Haftada gelmişti ikincisinden de bu haftalarda gelmesinden çok korkuyorum.
Hazalinannesi TwinsmomDA yine erken doğum olma ihtimali yüksek maalesef vücutla alakalı bu ben ilk çocuğumu 34 haftalık doğurdum 2. Çocuğumuda 34 haftalık doğurdum hiç bir sebep yokken ama inşallah sizde böyle olmaz
baykuskiz_ TwinsmomDA korkup da kendinizi sartlamayin guzel dusunun 🙏🏼 ikizle tek cocuk belki farkli olabilir insallah zamaninda dunyaya gelir
Yusufumm06 TwinsmomDA bende ikizlerim 24 haftalık doğurdum suan 23 haftalık hamileyim bende sürekli bunu düşünüyorum ya erken olursa diye
MelindaMelisa TwinsmomDA İlk kızım 27 de gelmek istemişti zorla 34 e kadar tuttuk.İkinci kızım 28de gelmek istedi onuda zorla 36 ya kadar tutabildik.Doktorum bana senin bedenin gebeliği kaldırmıyor maksimum göreceğin haftalar bunlar demişti.Ama ikiz gebelikle tekil gebelik aynı olmuyor zaten.Kendinizi bu şekilde strese sokarsanız sizin için daha kötü olur rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin
TwinsmomDA Yusufumm06 bende 18deyim küvez süreci doğum korkusu yok değil. Birde ikizlerde var hayatımızda önceki gibi değil Allah yardımcımız olsun