Arkadaşlar merhaba. Bebeğim yenidoğan döneminde konak olmadı. 7 aylıkken oldu ilk ama çok yoğundu. Sonra zeytinyağı masajı konak tarağı derken azaldı. Şuan 16 aylık ve az da olsa hala var. Ne yapmalıyım sizce ? Ben belki şampuandan olacağını düşünüyorum ama bilemedim. Şimdiye kadar 2-3 şampuan değiştirdim. Dalinin %98 doğal olan serisini, unibaby, deepfresh prebiyotik serisi, minoris vs kullandım. Ama hala var. Konağa iyi gelen bir şampuan önerir misiniz ? Neden 16 aylık çocukta hala konak olur anlamış da değilim zaten. Doktora da söyleyince direkt zeytinyağı önerisini söylüyor. O yüzden buraya yazmak istedim .