Derinsart defalarca kez güvenliğe şikayet ettik değişen bir şey yok, aksine onlar benim bir buçuk yaşındaki bebeğimin gece ağlarsa o sesinden rahatsız olduklarını söylediler. Üç senedir bir fiil gürültü çekiyoruz, balkondan aşağı silmeleri saymıyorum bile. Polis çağırdık geldi uyardı, ikinci kez çağırdık yönetimin halletmesi gerekiyor dedi. Hala aynı gürültüyü çekiyoruz düzelen yok. Biz de bir avukata başvurmayı düşünüyoruz