İyi günler. Aralıkta 3 yaşını dolduran kızıma kasımın başı gibi tuvalet eğitimine başlamıştık. 1-2 ay iyi kötü alıştı arada kaçırmalar oldu tabiki. Sonrasında dogum gününde altına kaçırınca ben biraz diger çocukların yanında fazla tepki verdim bak altına yapmışsın digerleri tuvalette yapıyor gibi bir nevi çocugu utandırdım :( dogum gününde dışardaydık ve o aralar altına sık kaçırmaya başlamıştı, gerçekten tahammülüm kalmamıştı bende kalkıp bez taktım 🤦🏻♀️ bi hatayı da orda yaptım :( sonra tam o gece her şey üst üste kızım sabah yatagında böcek görmüş resmen bıçak saplamışlar gibi çıglık kıyamet agladı çoook korktu hala kabuslar görüyor.. tabi ben bezi çıkardım ama bu çocuk altına kaçırmalara devam etti bazen yapıyor çogunlukla kaçırıyordu. Resmen 2 ay tuvalet eğitimiyle uğraşmamışım gibi oturup aglayasım geliyordu en sonda pes ettim. Dedimki belki havalar soguk diye üşütüyordur ısınsın geri baslarım ve bez taktım.. yaklasık 2-3 haftadır bezli. İlk baslarda bez olsa da çişini söylüyordu şimdi pek söylemiyor altına yapıyor gece de aynı şekilde. Ama kakasını söylüyor ve beze yapmak istemiyor tam tersi.
Şimdi ben napayım ? Bu arada taşınmak üzereyim ev topluyorum farklı bir şehre gidiyoruz. Gidince orda mı alıştırayım ? Yoksa unutmaması için burda da bezini çıkarıp alıştırmaya devam edeyim mi ? Bir de klozete alışsın istiyorum ama full lazımlıktayız hala 🫠