merhaba tatliş anneler, kızım 8 aylık aşırı hareketli bir bebek 2 aydır emekliyor, şimdilerde de bir yerlere tutunup adımlamaya başladı. bazen çok hareketli olduğu zamanlar heyecandan kafasını titretiyor hızlıca sağa sola çeviriyor. yaşayanınız var mı bu durumu acaba? olduğumuz şehirde imkanlar kısıtlı şubatta istanbula gideceğiz doktora sorucam ama her gün sık bir şekilde yaptığı için biraz tedirgin oldum açıkçası benzer durumda olanlar var mı🤔