Mervebtnrr Merhaba anneler. Similac 2 kullanıp yada keçi sütlü devam sütü kullanıp memnun kalan var mı kilo alımı nasıl
Shylkyc Mervebtnrr golden goat kullanıyorum. Çok memnunum. Laktoz intoleransı en az süt olduğu için gaz yapmıyor. Kilo alımı normalden yüzde 30 daha fazla. Tabi her çocuğa göre değişebilir.
Elifnurr Golden goat keci sutu mama kulanıyorum ama kakası hep yesil ve kabız gibi memnuniyet hakında bisey diyemiyorum bende burda bekliyim bari
Ygz Elifnurr yaa bizimde golden goat kullanırken hep yesildi mamadan oldugunu smdi ögrendm😱 aptamile gectgmden beri sarıya döndü
Ygz Elifnurr canım pronutra kullanıyoruz. Bizim kilo alma sorunumuz var ozel mamada kullanıyoruz ekstra ama fazla kilo aldırıcı mama olarak herkes aptamil dedi etrafındakilere yarıyo baya
ertanmut çoook dkkt etmedm ama sağlıklı bebeğim gaz yapmadı kabız yapmadı bize pek kiloya düşkün olmadığım için dkkt etmedim cnm
NurDemir Similac 2 kullanıyorum.çok güzel kilo aldırıyor.sindirimi çok kolay ve de bebeğim çok severek içiyor
nurcanco keçi sütlü mamalar kireç gibi çok ağır geliyor diyorlar doktorumuz da piyasada iyi içerikli bir keçi sütü maması yok dedi lif balık yağı filan yokmuş hiçbirinde. similacı da arkadaşım kullanmıştı memnun kalmadı o yüzden denemedim hiç. kilo aldırmamış