Tugce muzicelerim2 6-7 iyiydi sonra bir iştahsızlık başladı ki sormayın. Ek gıda reddi desem daha doğru belki.
Hshsjshs muzicelerim2 hic rahat edemedimki kizim suan 13 aylik basta kolikti sonrada istahi olmadi hiccc bisey yemiyo bna yapisik ikiz gibi 5dkm yok okadar zordayim
Yakamoz__00 muzicelerim2 hatırlamıyorum. Kvalidem gelip yardım ettiği hafta diyeyim..onun dışında zordu.
Ayssss1 muzicelerim2 allah yoklugunu gostermesin ama hic rahat ettigim zaman olmadi kolik uykusuzluk istahsizlik 18 ayligiz suanda da asiri hareket herseyden skilma herseye sinirlenme 🤣 ama suan diyorum ki 1 yasindan once ki donem daha kolaymis
hemsireemom muzicelerim2 10. Ay mükemmel bir aydı tatile gitmiştik hemde hiç bir sorun çıkmadan 😂😂 sonrası berbat
Gryffindor Aya kadar her şey mükemmeldi. Uyuması, sakinliği falan. 10.ayda uyku bozuldu ardından yürümeye başladı ve olanlar oldu 😃