Merhaba, bebeğim 8 haftalık. Gün içinde toplamda en en fazla iki saat uyuyor. O kadar bile uyumadığı günler oluyor. Uyuyor yatağına alıyorum hemen uyanıyor. Ayakta sallamak , battaniyede sallamak bile derin uykuya geçirmiyor. Yerine koyduğum an hemen uyanıyor. Aynı zamanda kolik bir bebek. Sizler bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz, aynı sıkıntıları benim gibi yaşayan var mı? 🫠 deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌸