merhabalar, öncelikle herkese güzel bir haftasonu dilerim. Kızım uzun zamandır hastalanıyor, bu senede kreşe başladı bir hafta okula gidiyor ise iki hafta evde hasta yatıyor. uzun süredir geçmeyen geniz akıntısı var, bu nedenle doktor influenza aşısı önerdi. ikinci dozu dün olduk. aşı olmadan burun akıntısı vardı sadece ama aşıdan sonra öksürük de başladı. geçmişte bronşit yaşadığı için ciğerlere inmeden önlem almak istiyorum. sorum şu, influenza aşısı olanlar olduktan sonra böyle belirtileri var mıydı? bir de uzun süredir nerdeyse kullanmadığımız ilaç kalmadı. ıbuprofen aferin calpol pedifen antibiyotik vs.. bir süre sonra ilaçlar da etki göstermemeye başlıyor sanırım. kızım 3 yaşında parol şurup var evde, onu versem problem olur mu? çocuklar için parol şurup kullanan var mı aranızda? kırmızı renkli olan. covid aşısından sonra parol için dedikleri için acaba kızıma da versem iyi gelir mi diyorum. ateşi yok bu arada sadece öksürük ve burun akıntısı var. burun akıntısına da ne yapsak geçmiyor valla artık ilaçlardan da gına geldi :((