papatyam-34 çok geçmiş olsun, mevcut durumda orada bir enfeksiyon söz konusu ve iyileşmesi için doktora güvenmeniz şart. Largopen , augmentin gibi ilaçlar verilebiliyor emzirirken. Ben augmentin kullandım mesela doğum sonrası.İyileşmeyip daha büyük soruna yol açması çok daha kötü olmaz mı?Yine de siz bilirsiniz.