Ben 7 aylıkken başladım ilk gün çok stresliyim.kayinvalidem bakıyor.sukur güzel bakıyor kızım da memnun.9 aylik olduk.baskatda rk gidaya çekiniordu.ama konuştuk en azından yogurt verdiye bazen beraber tedirgin alisti artık.kahvaltısını da yaptırır kızım isterse.14 30 da ben geliyorum zaten.kalktigi andan itibaren rutini anlattım o şekilde de yapıyor sagolsun.