Hkubraaa Kizim 9aylik oldu.son 2 hafta da ciddi istahsizlik var.yogurt meyve yiyo.onu da canı isterse..dis çıkartıyoruz ona bağlı muhtemelen. Yine de insan tedirgin oluyor katı gidada geri kalacak diye bu süreçte olanlar suz de durum nasil
nazlimom_ Hkubraaa bizde aynıyız üst ön dişi ucu cıkmış yemekleri ağzının ucuyla tadına bakıyor normalde cok iştahlı sadece yoğurt olan şeyleri yiyor bide dün balkabaklı mercimek corbası yapmıştım ondan içti