3-4 haftalıkken nefes almakta zorlanmaya başladı. Özellikle geceleri uyurken hırıltılı nefes alıyodu. Serum fizyolojikle burnunu temizlemeye başladım. Doktora gittiğimizde burnu dolu, ciğerlerinde bi şey yok burnunu temizleyin dedi. Günde 2-3 kere temizliyorum. Hatta şırıngayla yıkama yöntemiyle temizliyorum ama tam anlamıyla rahatlamıyor. Yatarken horluyo gibi nefes alıyor. Nefesi tıkanacak diye korkuyorum. Geniz eti olabilir mi? Varsa bile şu an teşhis edilebilir mi? Kulak burun boğaz doktoruna götürsem mi? Tecrübesi olanlar cevaplarsa sevinirim