Elifff8 Kızlar sütten kesiyorum kızım 2 yaş 23 günlük göğüsüm o kadar süt dolmuş ve o kadar ağrı yapıyor kii kaç gün sürer göğüs ağrısı geçmesi için ne yapabilirim
Temmuz1 Elifff8 bunun için bir ilaç var.icinde 2 tane oluyor .birini bir gün diğerini ikinci gün içiyorsunuz ve kesiliyor. İlk bebeğimi kaybettiğimde doktor vermişti.bir sorun isterseniz doktora o ağrı çok kötü oluyor.
acimavi Elifff8 soğuk kompres yapabilirsiniz, bol adaçayı için. Ağrınız çok fazla olduğunda da hafifçe sadece biraz rahatlatacak kadar sağım yapabilirsiniz süt kanallarını biraz rahatlatmak için
Tugce0707 Ben de iğrenmek istiyorum burada bekleyeyim sütü kesmek için nasıl yöntemler izleyeceksiniz ?
Nurseda2612 Tugce0707 bende daha yeni kestim ve süt çokluğundan ağrıdan acıdan şişlikten resmen hastanelik oldum. Maalesef bu kadar çok sütünüz varsa doğal yollarla kesilmiyor. Ultrason bile çekildim yani düşünün. Doktor ilaç verdi evet 2 tane çıkıyor içinden yarım yarım 12 saat arayla atıyorsunuz. Ben ilk vermişti doktor tam tam günde bir atmıştım bana çok dokundu başım falan döndü ama yarım yarım atınca bir problem olmadı yani ilacı toplam 4 gün kullandım. Sütten keseli 11 gün oldu şu an hala bir göğsümde acı var daha tam anlamıyla yeni yeni geçiyor. Az az sağın bide çok rahatlarsınız
Tugce0707 Söylediğiniz ilacı biliyorum fakat yan etkileri çok fazla diye duymuştum doktor vermeden kesinlikle kullanılmaması gerekiyor,doğal yollarla kesebilir miyiz sütü?
Temmuz1 Tugce0707 yan etkileri konusunda doktor fayda zarar oranına göre verir zaten.dedigim.gibi doktora danışmak lazım.ben o zamanlar bir yan etki yaşamamıştım.erken doğum yamistim bebegim vefat etti göğüslerimin ağrısından ateşim çıkmıştı ağrısı çok fena gerçekten.o zaman doktor verdi hemen duzelmistim.bir sormak lazım. Doğal yöntem olarak lahana ya da taze nane sarıp sıkıca bir tülbentle bağlayanlari duydum. Bir de çok dolmasına izin vermeden biraz sagmak lazım.
iremnaz88 Sütten kesmek oldr zor geliyorki bana sırf o ağrı için kesmek bile istemiyorum bebeğim 20 aylık hala emiyor çok da değil sütüm ama o sıtma mastiti yani sürekli yaşadığım ve hastanelik olduğum için nasıl kesicem allah bilir