Birkaç gündür günde 1 kez yiyecekleri kızımın önüne koyuyorum. Çoğunu ısırıp tükürüyor ya da yere atıyor. Nisanda kreşe başlayacağı için kendi kendine yemeyi öğrenmesi benim için önemli. Blw besleyen annelere sorum; ne kadar zaman sonra verdiklerimi yemeye alışır?