Merhabalar en başından beri sütüm az olduğu için eds ile mama veriyorum. 90 ml de versem 120 ml de versem bebeğim (gece uykusunda 4-5 saatte bir) 2,5 saatte bir acıkıyor. Günde 900 ml civarı ve 8 kere besleme yapmış oluyorum. Baktığımda ise bu aylarda 4-5 kere deniyor. Sizler günde kaç kere mama veriyorsunuz? Mama için ağladığında onu oyalayıp süreyi uzatmam mı lazım acaba?