Aylizzmm geçen burada bir annemiz okaliptüs yağının işe yaradığını yazmıştı. Onu mu bir araştırsanız acaba? Küçüğün burnunu sürekli açıyorsunuzdur muhakkak ama iyileşse bile iki günde bir serum fizyolojik ile temizleyin ki bronşite çevirmesin. Benim beneğim de 3.5 aylık. 2 günde bir mutlaka serum fizyolojik ile burnunu yıkıyorum çok şükür hiç hasta olmadı. Yıkamadan bıraksam muhtemelen bir noktadan sonra o da tıkanır, rahatsız olur. Geçmiş olsun 🙏🏻