Daha önce de yazmıştım tam bi haftadır adetim doğum yapalı iki ay oldu ilk önce düzenim değişti hormonlar filan diye düşünüyordum ama kanamamın miktarı hiç azalmıyor. Doktora gitmek istiyorum ama şuan zor aracımız yok doktorum merkezde ben ilçedeyim bebeğimi toplu taşıma ile götüremem hem soğuk hem hastalıktan yeni çıktı e Burdada bakacak kimse yok.. bu kanamanın azalması gerekmiyormu yaa çatlıyorum kaç gündür 🥲