Merhaba. Bebişim 5 ay 22 günlük. Çok şükür doğduğundan beri gece uykularimiz çok iyiydi. 7 gibi yatağa girer en geç yarım saatte bazen hemen dalardi. Şuan uykuya geçişte yine bir problem yok. Ama uyku devamı ve uyanma problem olmaya başladı.
İlk olarak gece, 3 buçuk aya kadar bıraksam 7 saat kesintisiz uyuyan bebeğim şimdi 3 saatte bir kalkıp emmek istiyor. Bu çok sorun değil gece 2 öğün yaparken artık 3 öğün yapıyoruz.
Normalde 7 de uyanan bebeğim 6.30 6 derken bugün 5 te uyandi. Gündüz dilimine geçtiğini yatakta kendi kendine konuşmasından anlıyorum. Zorla 1 saatte tekrar uyuttum.
Eşimle uyku sürecine biraz daha geç başlatalım diyoruz ama asla buna yanaşmıyor. İsterse son gündüz uykusunu 6 da yapsın 7 olunca yatirmazsak ortalığı yikiyor. Biz bu problemi nasıl asabiliriz tecrübeli annelerden fikir bekliyorum💚