Merhaba bebeğim 4 gün sonra 3 aylık olacak. 10 gündür emme sorunu var belki bunda ara ara biberon vermenin etkisi çoktur. Bebeğim sadece sütüm kaynadığı zaman ön sütü emiyor sonra kuvvetli çekip göğüsü bosaltmiyor daha az gelmeye başladığı an ağlıyor. Bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun çok üzülüyorum memeyi bırakır diye 😭