Busr21
Benim kızım 11 Nisan doğumlu. Uykuları genel olarak düzenliydi.2 3 saatte bir memeye kalkarak geçti aylarımız, memede emerek uyuyan bir bebek. Anneyi emen bebekler genelde çevrende de heö bu saatlerde kalkıp emiyorlar geceleri. Yani bu saat aralıkları normal. Asla mama içen bebeklerle aynı düşünmeyin. Çünkü mama daha tok tutuyor. Bu sebepten bazı anneler çok kalkmamak için geceleri mama verenler de var ☺️ biz emzirdiğiöiz için daha sık ve 8.aydan sobra bir iki hafta saat başı kalktığımız ve normalde mızıldamadan emmeye kalkan kızım mızıldamslı kalktı. Sanırım bu dönemde 8. Ay atağı adında bir atak dönemi olurmuş ondan dolayı öylr geçti.siz de atak dönemi olabilir uyku gerilemesi oluyor. Tak düzelecek derken şu ara diş cıkarıyoruz ondan daha bi alt üst olduk 🙈 uzunca anlatım ama sizi rahatlatmak için kendimizden bahsedeyim istedim 🥰 geçici dönem bunlar inşallah öyle düşünün sizde 🥰🙏🏻