Hanımlar kızım 11 aylık bugüne kadar hiç bir zaman uykuyu seven ve düzeni olan bir bebek değildi ama ben iyiye gider dedikçe kötüye gidiyor gece 1.30 dan aşağı asla uyumuyor ki en iyi ihtimalle 1.30 da uyumuş olsa bile 40 dk içinde kalkıp dikiliyor ondan sonra uyut uyutabilirsen sabaha kadar kaç kere sinir krizi geçiriyorum çok yoruluyorum ne yapıcam ben böyle bir akıl verin