Gyalinn Kızlar merhaba, 4,5 aylık kızım 2 aylıkken vurulduğu verem aşısının izi 3,5-4 aylıkken kızarmaya şişmeye başlamıştı ama şimdi ortası beyazladı iltihap gibi sanki içi. Böyle görünmesi normal mi sizlerin nasıl oldu?
Feyzosumunannesi Gyalinn normal hiç ellemeyin sıkmayın kendiliğinden düzeliyor bizimki de öyle olmuştu doktorumuz oynamayın hiç dedi ve düzeldi şuan 8 aylik
Adart Gyalinn şişmesi, iltihaplanması normal. İltihap akarsa ya da kanarsa müdahale etmeyin. Aşırı olursa doktora gösterirsiniz.
Sinemince Gyalinn sakın sıkmayın dokunmayın duş aldırırkende oraya kese yapmayın 6 aya kadar normale dönüyor. Bizimde öyle olmuştu ben bilmiyordum doktora sormuştum problem değil yani içiniz rahat olsun
Adart Storymoon bazı bebeklerde geç oluyormuş aşıyı takriben 6 ayı bulabilirmiş. Eğer şişlik, kızarıklık olmazsa aşı tutmadı demektir. Doktor kontrolünüzde sorun isterseniz.
Storymoon Adart walla hemşire beceremedi galiba 18 aylık oğlum hiç yok aşı izi tekrar yaptırıcam galiba
Feyzosumunannesi Storymoon bazı bebeklerde iz kalmayabilir dedindoktorumuz bu hır soylenti tutmadı anlamına gelmez dedi
Zynpaydgn Gyalinn benim de kızım 7 ay 20 günlük 2 aylıkken verem aşısını vurulduk 4 aylıktan sonra kızarmaya başladı her banyosunda kabuk tutan yer tekrar kavruluyor suyu yumuşatıyor orayı daha iyileşmedi ortası kabuk bağladı ama etrafa kırmızı duruyor 3 aydır ne zaman iyileşecek en de bekliyorum İnşallah en kısa sürede iyileşir kolunun üstüne sanki boncuk gibi şiş duruyor