Antlbulut
Her ikisini de kullanabilirsiniz.Fakat sokak sütü dediğimiz sütü minerallerini öldürmeden tam kıvamında kaynatmak gerekiyor.Genelde günlük süt pastorize edildiğinden tercih meselesiyle seçiliyor.Ben günlük şişe olarak sütaş tercih ediyordum🌸