Jelibonsmom Hanımlar günaydın 🌞 Bebeklerinizin diş dönemlerinde belirtiler hangi aşamaya Kadar devam etti? Diş çıktıktan sonra da devam ediyor mu? 10 aylık Kızıma cam bardaktan su içirince birkaç gündür tık tık sesi geliyordu, iki gün önce de parmağımla yoklarken görünürde fark edilmese de elime altta pürüzlü iki şey değdi, ucu çıkmış sanırım ama hala çok iştahsız ve biraz da huzursuz. Diş patladı anlamına gelmiyor mu? Patladıysa madem belirtiler neden hala devam ediyor?? Bilen var mı ?
nazlimom_ Jelibonsmom bizimde üst dişin ucu görünüyor patlamış damağı yarıp cıktığı için belirtiler devam ediyor mesela 3 gündür aşırı huysuz 1 kere ateşi çıktı benjmde diş ağrım var mesela 20 lik dişin ucu cıkıyor ağzımı bile açamıyorum biz böyleysek onlar nasıldır acaba kıyamam🥰
witcher Jelibonsmom Bizde aynı durumdayız dün çay bardağını ağzına verdiğimde çıt çıt ses geldi ama elimle kontrol ettiğimde hiçbişey yok. Şurda bekleyeyim bende ne zaman cıkar acaba ve cıkınca huzursuzluğu biter mi cok merak ediyorum
EndlessLove_ Jelibonsmom bi döngü var ve hiç bitmiyor. Aralarda bi kaç gün izin varmış gibi iyi ama hala devam ediyor. Kızım 20 aylık uyku gerilemesi atakları bitti diyorum diş başlıyor diş bitiyor hastalık geliyor. Son atağı geçirdik bitti dedim 2 yaş sendromu çıktı. Buna ilk Ergenlik diyorlar sanırım. Çok zorluyor şuan. İlk azılarının 4 ü çıktı. Şuan köpek dişleri gelmeye çalışıyor o bitecek arkadaki azılar çıkmaya başlayacak sanırım 3 yaşa kadar böyle devam edip gidecek. Canları sağolsun yeter ki iyi olsunlar diyorum
expectopatronum Jelibonsmom kaç aylık bebeğiniz? Diş dönemi bi başlayınca bitmiyo benim anladığım. 5 aylıkken çıktı benim bebeğimin ilk dişi. Ondan beri hiç nefes aldırmadı bize bu dişler 😬 8,5 aylık şu an 6 dişi var. 2 tanesi de kabarmış yine 😓
Jelibonsmom nazlimom_ ben diş patladı mı artık rahatlıyorlar diye duymuştum herkesten, patladıktan sonra daha kötü oldu, önceden böyle değildi, farklı bir şeye mi bağlamam lazım bilemedim 🤷🏼♀️
Jelibonsmom witcher patladıktan sonra asıl huzursuz oldu bizimki, öncesinde böyle değildi. Sizin de mi aynı
Jelibonsmom EndlessLove_ Canları sağolsun 💜 ben diş patladı mı artık rahatlıyorlar diye duymuştum herkesten, patladıktan sonra daha kötü oldu, önceden böyle değildi, farklı bir şeye mi bağlamam lazım bilemedim 🤷🏼♀️
EndlessLove_ Jelibonsmom bende o şekilde sanıyordum ama çok farklı gelişti bizimde tam patladı oh rahatlarız dedim sizin gibi daha çok ağlamalar başladı. Diş eti yara yara çıkıyor ya muhtemelen o sebepten daha çok acı gelişiyor. İlk dişi çıktığında ağzından 2 3 damla kan gelmişti kızımın. Bu durumdan çok etkilendim her diş benim için ayrı bi zor oldu
witcher Jelibonsmom Canım bizim ki hep huysuz bir bebek oldugu icin onun ayrımını yapamıyorum. Ama son günlerde uykuya geçemiyor ve öncesine göre daha az uyuyor
Jelibonsmom EndlessLove_ yaa kıyamam çok kan akacak duruma geldiyse cidden acıyordur. Peki çıktıktan ne kadar süre sonra belirtiler devam etti? Ve belirtileriniz nelerdi?
EndlessLove_ Jelibonsmom dişe göre değişti hep.ilk dişlerinde patladıktan 1 hafta sonra düzelirdi . İlk azısını çıkarırken ateş ve ishal oldu kafası aşırı derecede sıcaktı. 38 lerde 37.7 lerde seyretti hep ateşi. Azılar 4 köşeli olunca bi köşesi patladı 2 gün rahat etti diğer 2 ay boyunca perişan oldu çocuğum her gece ağlamalar yarım saate bi saate bi. Canı acırken ki ağlaması çok farklı oluyor anlayabiliyorsun onu. Sakinleştirmek için kucağıma aldığımda sürekli tepinip beni ittirip durdu. Yırtınırcasına ağlamıştı çok üzüldüm ağrı kesiciler jeller denedik hep. Ama her çocuk farklı oluyor işte umarım sizinki çok çabuk kolay bi şekilde geçer atlatır rahat eder bebeğiniz
Jelibonsmom expectopatronum ooo maşallah çokmuş . Benimki 10 aylık daha yeni alttaki iki diş çıktı. Anlamadığım şey şu ki: dişler çıktıktan sonra iştahı kesildi, huysuzlanmaya başladı. Öncesinde sorun yoktu. Tam tersi olması gerekmez miydi? Çıktıktan sonra rahatlama geliyor dediler de hiç öyle olmadı 🤔
expectopatronum Jelibonsmom yani biz ilk dişlerden önce hiç sıkıntı yaşamadık çıkacağını bile anlamadık ne ateş ne huzursuzluk. Bi baktık dişi çıkmış yani o kadar. Dediğiniz gibi dişi patladıktan sonra başladı huysuzluklar. Ne zaman geçcek diye beklerken de ardı arkası kesilmedi dişlerin. Hiç öyle bi rahatlama süreci de olmadı 😬
Baakpnr- Jelibonsmom patladıktan sonra rahatlarlar zaten ilk 8 dişte çok sorun olmuyor sıkıntı azı ve köpek dişleri . Acaba hasta falan mı ya da atak dönemine mi girdi :) bence diş huzursuzluğu değil gibi ama oladabilir 💕
Jelibonsmom Baakpnr- Ben de bu şekilde biliyorum, patlayınca rahatlıyorlarmış ama kızım öncesinde daha iyiydi, patladığı şu birkaç gün aşırı iştahsız ve huysuz, başka bir nedene bağlamadan önce tecrübeli annelere sorayım dedim, teşekkür ederim 🙏🏻 🥰