M1334 Bebeğim gündüz iyi gece uykusunun ortasında öksürük geliyo balgamlı ve saatlerce gecmşyo uyuyamıyorum uyku kalitesi bozuldu hem dişde çıkartıyor mahvolduk.öksürük için neler önerirsiniz Tereyağ-pekmez be prospan şurup kullandım şurup işe yaramadı
Hkshkshsk M1334 biz öksürük için ventolin kullanıyoruz buharlı olanı bronşit var bizde çok iyi geliyor 2 güne geciriyor