Kızlar bu ağrıları yalnızca ben mi yaşıyorum yoksa benim gibi olan var mı aranızda? Ortaokul döneminde yani ilk regl olduğum senelerde o kadar şiddetli ağrım olurdu ki okula gidemezdim ama ben o zamanlar karınla mideyi çok bilmedigim için karnım ağrıyor derdim meğer benim midem agriyormus yeniden aynı ağrısı yaşayınca anladim. Seneler oldu belki 15 sene bu ağrıyı yaşamadım şimdi ne oldu bilmiyorum 2 seferdir bu ağrıyı yeniden yaşıyorum ve dayanamıyorum hatta üşüttum diye geçen ay serum da yaptırdım ama şimdi regl olucam yine aynı ağrı. Diş ağrısı migren hepsini yaşadım ama yok böyle bir ağrı çok caresizim. Sizde oldu mu böyle birsey? Bende kist vardı doğumda kist alındı acaba bu kist mı bu ağrıyı engelliyordu