01012023 ah o dönemleri bende çok yaşadım sizi çok iyi anlıyorum bebeğinizin ve kendinizin üstünü soyun bol ten teması olacak dışardan sizi iyice sarsinlar ama usutmeyin ve emerken burnuna çenesine sürekli uyarılar verin ayaklarının altını sıkın sürekli olarak uyarirsani emer çok aç kalırsa biberon yerine kaşıkla besleyin birkaç kaşık veya kaşık biberon var normal biberon biraz riskli ama tabi karar sizin bu zamanlar hızlı geçiyor size geçmeyecek gibi gelsede geçiyor ben çok ağlamıştım emmiyor uyuyor diye ama şükürler olsun 11 aya girmek üzereyim darısı sizin başınıza inşallah