7 ay 24 günlük kızım yani 4 gündür bir Allah birde çeken anneler bilir benim halimi hiç uyku yok sürekli katıla katıla ağlıyo mızmızlanıyo sürekli bana yapışık olmak istiyo sürekli memede olmak istiyo özelliklede geceleri memeyide emmiyo ısırıyo bugünde ishali başladı ama çok fazla değil yani sıvı kaybı olacak şekilde değil ateşi yok çok şükür ama hep huysuz normalde desteksiz uyuyo kızım ama deminden beri ayağımda sallıyorum ikimizde sersem gibiyiz sizler neler yaptınız bu dönemlerde sakinleştirmek daha rahat uyumasını sağlamak için bütün fikirlere açığım ( günde iki defa dış jeli kullanıyorum o bile rahatlarmıyo )