Merhaba sevgili anneler 4 aylık bebişim var ve doğum sonrası 2 kere adet gördüm ancak 4 gün önce tekrar olmam gerekirken gecikme yaşıyorum pskolojim o kadar etkilendi ki istemsiz tedirginlik yaşıyorum dogum sonrası bu durumları yaşayanınız var mı bu arada emziren anneyim sadece anne sütü mama felanda yok