Dogu Bebeğimde süt alerjisi var. Yüzü çok kurudu rahatlatmak için krem arayışına girdim. Ecowell bebek losyonu içeriği gayet güzel fakat aynı markanın yüz kremi yok sanırım fikri olan var mı?
papatyam-34 Dogu benim bebeğimin de yüzü çok kuru ve egzama oldu çok fazla kızardı yanakları doktorumu nemlendirici olarak bioderma atoderm yazdı çok iyi bir nemlendirici diyor herkes araştırın isterseniz bi belki size de iyi gelir
-erCansu- Dogu bnde dermoksin baby care probiyotıkli yuz kremini çok begendim çok kuru ve kurumaya yatkın ciltler için oğlumunda yanakları kupkuru olup kızarıyodu soguktan şmdi geçirdi
Tugce papatyam-34 gerçekten çok iyi bir nemlendirici. Kendime de kullanıyorum fakat bebeğimin yüzünde yağlanma yaptı. Stelatopia yüz kreminden çok memnunduk.