mimom_1 Yediriyorum altı temiz gazı çıkmış ama 2 saat olmadan çığlık çığlığa geri kalkıyor, calpolda vermiştim rahatlasın diye
Ilkbebek mimom_1 2 satte bir yyanmasi normal daha cok ugak acikiyordur belkide? Meme mi mama mi veriyorsunuz?
[silindi] 1 aylık bebeğin zaten 2 3 saatte bir beslenmesi gerekli uyanması normal o sürede ama çok ağlıyorsa huzursuzsa aşı yeri acıyor olabilir soğuk kompres uygulayın yada kolonyalı pamuk bastırın