Iscan 13 u adet tarıhımdı az bı kanamam oldu sonra bsy gelmeyınce test yaptım pozitif ti ama şimdi de yıne bşraz kanamam oldu vc gıdınce yerleşme kanaması mı adet mı oluyorum düşüyor mu bilmiyorum ne yapacm?
MeReYa Iscan Kanama azsa birkaç gün süren yerleşme kanaması diye biliyorum ama adet gibi yoğunsa doktora görünün derim.
Ucansupurge Iscan E tabi ki doktora gideceksin canım 🤷🏻♀️ Burada kimse bilemez ki düşük mü yapıyorsun yoksa yerleşme kanamasımi yoksa kimyasal gebelik mi. Oyalanmadan bir an önce randevu al canım önemli birşey cunku
MeReYa Iscan Bence yerleşme kanamasıdır. Ben kahverengi iken bi anda pembe gelince korkup hastaneye gitmiştim kanama böyle olmaz demişlerdi. Siz yine de gidin bir gösterin tabi.
Iscan Kbrblr beta 78 çıktı bu gun tekarar verdim 160 çıktı iyi gidiyor ama çok ağrım var kanamam da kahverengıye döndu çık az geliyor
Kbrblr Iscan çok sevindim. Ben de geçen hafta pzartesi yaptım 113 çıktı daha da yaptırmadım test. Perşembe doktora gideceğim. Siz ne durumdasınız☺️