Ahsenmom78 yok yaratmıyor hissedilmiyor iki taraf içinde doktor hatta erkekler istemedikleri için eşiniz bahane edebilir hissediyorum diye öyle birşey mümkün olmadığını söyleyin demişti. Öyle bir sorunda olmadı. Dediğin gibi normal regl zamanın uzuyor, düzensizlik oluyor bu ilk 3 ay oldu bende sonra geçti canim