-manisa45deniz Bebeğim 1 ayından beri iştahsız emmeyi bıraktı çok az içiyor mamayı ek gıda dönemindeyiz bir türlü yemiyor 8 aylık olduk ne mama ne ek gıda yemiyor diş filan da gelmiyor napmalıyım
Mervemtlu -manisa45deniz canım pekmez verebilirsin benim kızım da yerdi ama çok yemezdi pekmez verdim biraz biraz yemeye baslasi pekmez iştahını açar diye biliyorum