Benim kızımın dudağında da ufak bir hemanjıom olustu 20 günlükken hematoloji doktoruna götürdük bir yaştan sonra geçer dedi gerek duymadı ilaca ama dideral diye surup verılıyor oda ağır bir ilaç bende facebookta hemanjıom çilek kardeşler grubuna katıldım ordaki Simay Hanımdan edindiğim bilgiyle dönüşümlü göz damlası tomec ve timosol kullandım beş aydırda kullanıyorum büyümesi durdu geriledi henuz tam gecmedi sabır zaman isteyen bir şey geçmiş olsun