Arkadaşlar kadrolu sağlık çalışaniyim Aralık ayında bilecikten Antalya ya tayin istedim eş durumu tayini. E bordro ya bakıyorum maaş 0 TL görünüyor bu durumu yaşayan memur arkadaşlar var mı maaş hesaplanmadi mi acaba (kirayı odeyemicem bu ay yatmazsa)