Alminam2311 benm kızımda iyi aylik oldu bugün normal bu sekilde beslemesi mide kapasiteleri çok küçük olduğu icin sık acıkıyolar. Eger sütünüz coksa bence mama vermeyin en iyisi anne sütü, cok şükür 🙏
Bu arada sizde ikinci ay atağı başladı mi mahvolduk biz meme de durmuyo basini atiyo surekli uykulari yarim saat bile sürmüyor ne zaman geçecek acaba