Kızlar merhaba bebeğim 22 günlük annem dün akşam 2 kaşık mamaya 20 ml su koymuş tarif etmiştim şırıngayla iki kere diye anlamış bişey olur mu bende annem fazla vermiş diye su verdim biraz hastaneye götür diceksiniz ama götüremedim iki üç gün önce göbek bağı için acile gitmiştim kan akmış göbek bağından acildeki doktor bayağı bi tersledi ağlayarak çıktım hastaneden yok erken yaşta yapıyorsunuz doğru düzgün bakamıyorsunuz yok bu kıyafet buraya kadar çekilir mi iyice sinirim bozuldu bende doktora bağırdım sana mı sorcam ne zaman çocuk yapıcamı nasıl giydiriceğimi işini yap bedavaya mı yapıyorsun sanki dedim o kadar çok morelim bozuldu ki ağlıyarak çıktım hastaneden tekrar hastaneye götürmeye çekiniyorum özel hastanede 40 günün altındaki acil vakalara bakmıyormuş çok uzak eşim evde değil evde yapabileceğim bişey var mı aranızda kızanlarınız olucak ama bana bi akıl verin korkuyorum